Reklamační list
Pro zjednodušení a urychlení vzájemné komunikace i samotného vyřízení případné reklamace jsme připravili dokument Reklamační list. Naše heslo je AUTOSKLO - H.A.K. - Vaše jistota na cestách. Proto věříme, že reklamační list nebudete potřebovat. Nicméně chceme být připraveni na každou situaci.
Pokud tedy budete potřebovat provést reklamaci našich služeb, připravili jsme pro Vás reklamační list ke stažení ve formátu PDF.
Jak s reklamačním listem naložit:
- Klikněte na odkaz pravým tlačítkem myši a z otevřeného menu zvolte položku "Uložit odkaz jako".
- Reklamační list si takto uložte na disk vašeho počítače,
- Uložený reklamační list otevřete a vytiskněte.
- Kompletně a pečlivě reklamační list vyplňte.
- Naskenujte vyplněný reklamační list.
- Takto naskenovaný reklamační list nám odešlete e-mailem na e-mailovou adresu antoch@autosklo-hak.cz
- Samozřejmě je možné osobně donést vyplněný reklamační list na některou z našich provozoven.
Uložte si reklamační list ve formátu PDF.
Kde můžete reklamaci uplatnit a vyřídit
Reklamaci můžete osoubně uplatnit na jakékoliv naši provozovně nebo poslat reklamační list na e-mailovou adresu antoch@autosklo-hak.cz. Naše provozovny najdete v těchto městech:
Hradec Králové / Pardubice / Chrudim / Litomyšl / Svitavy / Vysoké Mýto
Prodávající může použít např. tuto nebo podobnou formulaci:
„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 44
110 00 Praha 1
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz